Winter white

 

16 January 2012









Boots,jacket,necklace-H&M/ Jeans,shirt-TERRANOVA




My day started very early this morning,cause my German course started today.From Monday to Friday at 8 o'clock,I feel like I'm going to school again.I wanted to call my mom and ask her to be sick today;)
Well,let's talk about me wearing white jeans in winter.A big NO,right?But things have changed this winter since the last runway was all about winter white.I guess rules are changed now.I gave it a shot the other day and I really like it.Gonna wear whatever I want and whenever I want!
Have a happy week,babes!



Kurs njemackog je jutros startao,pa je moj dan poceo jaaaako rano.Od ponedjeljka do petka u 8 sati,podsjeca me na skolu.Toliko da sam vec jutros htjela zvati mamu i reci da i nisam bas dobro;)
Pa,predjimo na to da nosim bijele hlace u sred zime.Veliko NE,je li?Stvari su se promijenile ove sezone,s obzirom da se na proslim sedmicama mode sve vrtilo oko zimske bijele.Izgleda da je to promijenilo pravila u potpunosti.Probala sam neki dan i bas mi se svidjelo.Nosit cu sta god zelim i kad god zelim!
Sretan pocetak sedmice!



BLOGLOVIN   FACEBOOK   LOOKBOOK   TWITTER


26 comments:

  1. ma brzo ces ti naucit njemacki :)
    majica mi je prelijepa.

    ReplyDelete
  2. cool su pantalone, a i vreme je takvo da ni z od zime nema :)

    ReplyDelete
  3. Odličan look! Klasika s kojom ne možeš pogriješiti!

    Hypam na LB-u, nova sam :))


    xoxo
    Antonia

    ReplyDelete
  4. Ja sam ocekivala jos vise beline! :)))
    Super mi je sako! I bravo za poslednju recenicu! ;)

    ReplyDelete
  5. volim kombinaciju crno bijelo,a sto se tice bijelih hlaca zimi,pa za to i nisam,bez obzira sta nalazu trendovi :)

    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Dobra kombinacija,mada se meni ne sviđaju bijele pantolone kada je zima :/

    ReplyDelete
  7. niikada nisam bila (sve do ove sezone) ljubitelj belih pantalona usred zime,pa sve na to crna obuca!:)tebi stoji perfektno!i farmerke i taj kaput!bravo b!:):*

    ReplyDelete
  8. Love this look!Those jeans are to die for!

    ReplyDelete
  9. Zanimljiva majica!!! Slažem se sa tobom :) ja sam uvijek nosila boje koje mi se nose bilo gdje i bilo kada!!!

    ReplyDelete
  10. LOVE black & white when combined x lovely blog like to follow each other?

    x
    http://artichoke--heart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Koja slatka majčica :)
    A inače, kada pokupiš kosu ja se oduševim i mislim ne može bolje, a sada je puštena, vetar je nosi, i opet mislim e ne može bolje :D

    ReplyDelete
  12. Šta reći? (koju posluku...? :) ma ne!

    Savršeno mi je ovo (a vazda imam neke zamjerke!)
    Pogotovo ta ogrlica preko majice...baš mi je kul detalj.

    ReplyDelete
  13. Joli pantalon! J'adore ton look!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  14. Looking good girl! Love your pants and jacket :)

    xx,
    Jackie

    www.fashionationstreet.com

    ReplyDelete
  15. Zima i belo i tvoja crna kosa - kombinacija koja GREJE u ovim hladnim danima!
    Meni se bas svidja, mislim da cu i ja pokusati nesto sa belim pantalonama... :)

    http://style-trigger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. I think you look great sweetie!! Defiantly rocking those white jeans!! Love the unzipped detailing at the ankle and how you've pulled the jeans over the boots instead of tucking them in!! :)

    Take care honey,Daniella xox

    ReplyDelete
  17. super outfit! baš super mjesto za fotografiranje :D baš mi je drago sto sam nasla tvoj blog :) pratimo se?

    http://matildiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. wow! very cool nice outfit honey! I'm following

    Check my blog and follow me if you like :)

    xx

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  19. winter white was made for you :)

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. nisam ljubitelj bijelih hlaca in general, ALI ovaj par je apsolutno savrsen :slinim: od ovih ripped detalja pa do duzine i na kraju patent - ma divne! I odlicno ti stoje!
    Ali malo sam se stresla kad te vidim ovako lagano obucenu, s obzirom kako je grozno hladno bilo jucer :D A danas snijeg NAPOKON - veselim se pravom winter outfitu :)) Mozda s nekim ravnim, krznenim cizmicama?? :D

    kiss

    ReplyDelete
  21. you look SO chic, B! Really love this one! www.casualglamorous.com xx

    ReplyDelete