151211

 

15 December 2011








Leather vest,bracelet-H&M/ Pants-BERSHKA/ Shoes,bag-GIFTED


My Santa came early this year and gave me this boots and bag.Of course I had to wear it right away and show you.I love,love,looove it!Can't believe I'm wearing animal print since few years ago I hated it!For some of you it's still a "no" print,but I think when it's worn in right way,it can look really chic!
My friend brought me Stilist magazine last night (thank youuuu!!),it's so unreal to see yourself in magazine you're reading from their first number.I'll show you the pic on my facebook page and in Sunday post;)
H&M sale already started,I did some shopping yesterday and today I'm forcing hubby to look around a little bit;)
Have a great day!



Moj deda Mraz je dosao ranije ove godine i donio mi cipelice-mice i torbu:) Naravno da sam ih morala odmah prosetati pokazati vam.Obozavam ih!Jos uvijek ne mogu da vjerujem da nosim nesto zivotinjskog printa,s obzirom da se prije par godina uzasavala.Za neke od vas je to jos uvijek "ne" print,ali ja mislim da ako se nosi na pravi nacin i u umjerenoj mjeri moze izgledati bas chic!
Prijateljica mi je sinoc donijela Stilist magazine (hvalaaaa!!),nerealno je vidjeti se u casopisu koji citas od njihovog prvog broja.Pokazat cu vam slicicu na mojoj facebook stranici i u nedjeljnjem postu.
H&M snizenje je vec pocelo,obavila sam malo shoppinga i danas tjeram D. da malo razgleda;)
Ugodan dan zelim!



BLOGLOVIN   FACEBOOK   LOOKBOOK   TWITTER



29 comments:

  1. I absolutely love this!That vest of yours is to die for!

    ReplyDelete
  2. ah tu cu torbu morati naruciti preslatke su mi :) super cipelice

    ReplyDelete
  3. obozavam crvene rifle !
    i ja imam jedne, ma da kad ih obucem svi gledaju u mene ko da sam pala sa marsa.
    ovaj grad je stvarno sasav ! :D

    ReplyDelete
  4. joj ove šuze su mi predobre..ma da obučeš sve crno i njih bila bi super kombinacija nekako su same sebi dovoljne..još kad se doda crvene.. in love!

    ReplyDelete
  5. Amazing outfit, like it a lot!

    www.diary-of-mia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Cipele,tasna....pa sve zacinjeno pantalonama i zlatnim detaljima!Bravo:)

    ReplyDelete
  7. imas super Deda Mraza, doneo ti je najbolje delove outfita!

    ReplyDelete
  8. Super kombinacija, a ni ja ne volim animla print basm ali samo na sebi :). Joj nisam znala za H&M,moram prosetati malo do tamo :).

    ReplyDelete
  9. Cizmice su stvarno genijalne. I torba mi se jako svidja :)

    ReplyDelete
  10. simply the best ! I love red and leopard print mix!

    ReplyDelete
  11. Outfit blista, nekako su slike mnogo lepo ispale!
    Cizmice su magicne!

    http://aleksa-maric-belgrade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Znaš kako bih ja ovako niska smešno izgledala u ovakvim pantalonicama? :) Ali na tebi je to neka skroz druga priča ;)

    ReplyDelete
  13. How can you not love this look!!!!! Such great styling and all the pieces compliment each other perfectly!!! In love with your leopard print boots!! :)

    Take care sweetie,Daniella xox

    ReplyDelete
  14. Cipelice u kombinaciji sa crvenim su divne!:)

    ReplyDelete
  15. What a chic and fabulous look. There is not much to rival leopard print with red and black, it just goes so well together.

    ReplyDelete
  16. looove the shoes! so cute and the red pants are adorable :)

    xoxo
    A_RIot

    ReplyDelete
  17. Cipele su mi potpuno lude! Nisam sigurnada bi ih nosila! Ali kako ti kazes...sve moze dobro da izgleda ako se nosi na pravi nacin! :)

    ReplyDelete
  18. divna si! :)
    cipele su preeesavrsene! :D

    ReplyDelete
  19. Congrats for the magazine!:)))LOVE the shoes so cutie!:)And the red pants too:))

    xoxo,
    Sherleyzz

    ReplyDelete
  20. I love the red denims! I have been seeing them, literally, everywhere. have a beautiful day!

    XX Hilary
    http://thehippinista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Predobro kao i uvijek :) Pogotovo ove čizmice. I odlično ti stoji taj narančasti ruž :) Bombončić

    ReplyDelete
  22. LOVE those red pants! Perfectly paired with those amazing shoes! www.casualglamorous.com

    ReplyDelete